Wsparcie techniczne

Obok sprawnie działającego systemu oraz szybkich i niezawodnych serwerów dla wielu użytkowników konieczna jest możliwość konsultacji oraz wsparcia technicznego.

Zdajemy sobie również sprawę z rotacji pracowników i niestety często pracy pod presją czasu. Dlatego też dajemy naszym Klientom możliwość kontaktu z nami. Podczas wdrożenia ustalane są potrzeby i planowany jest tryb pracy, do którego dostosowywany jest zakres wsparcia technicznego.

Wsparcie techniczne jest podzielone na trzy podstawowe działy:

  • Wsparcie - obsługa systemu (w tym wsparcie powdrożeniowe),
  • Wsparcie techniczne - sprzęt,
  • Wsparcie i obsługa klienta końcowego (osób kupujących bilety).

Zakup systemu

Ważne informacje związane z uruchomieniem systemu znajdziecie Państwo tutaj ->

Jesteś zainteresowany?

zakup systemu btn2

Kontakt

Dane firmowe

Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568
NIP 648-248-96-80

Dział handlowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 502-026-586

Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568

Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.